Bruno Casanovas i Àlex Benlloch, els cofundadors de Nude Project, es van conèixer a través d'un amic en comú i de seguida van congeniar. Casanovas estava interessat per la moda i la comunicació, i Benlloch estudiava Màrqueting a Madrid i volia crear una ecommerce. D'una pluja d'idees conjunta en va néixer la idea de donar vida a una nova línia de roba amb tocs surfers sota la marca New Polinesia, que mai van poder registrar perquè ja existia.
Una marca viral que vesteix a famosos i factura 11 milions d'euros
De la firma New Polinesia en van conservar les inicials (NP), i van crear-ne una de nova: Nude Project, a la que hi van invertir 300 euros cada un per arrencar el projecte. Un idea que inicialment no tenia un pla de negoci definit i que va arrencar gràcies a les compres d'amics i coneguts.Ara, la firma s'ha fet viral i s'ha convertit en una de les marques que llueixen personatges famosos. És el cas de Rauw Alejandro, amb qui es van posar en contacte aprofitant que el cantant es trobava a Barcelona i li van oferir productes de la marca. El cantant hi va connectar ràpidament, i fins i tot hi van fer una col·laboració.
Maisey Biden, neta del president dels Estats Units, Joe Biden, també vesteix peces de roba de la firma, i de fet, durant la visita del seu avi a Madrid en el marc de la cimera de l'OTAN, la jove es va acostar a la botiga que la firma té a la capital espanyola.
En el seu primer any de vida, la marca va facturar uns 600.000 euros, en el segon 2,5 milions d'euros, i en el tercer, 11 milions d'euros. Casanovas i Benlloch ja han rebut ofertes de compra per a Nude Project, però els dos joves, de moment, no es plategen vendre.