La mediació entre Renfe i els sindicats CCOO i UGT per la vaga parcial a la xarxa de Rodalies del 27 de maig i el 5 de juny ha acabat sense acord. Així ho han detallat fonts sindicals a l'Agència Catalana de Notícies (ACN), les quals asseguren que, tot i que la reunió coordinada per la Generalitat hagi conclòs sense entesa, les organitzacions continuen negociant amb l’empresa amb la voluntat d’arribar a un pacte. Tanmateix, encara no hi ha data per a una nova trobada. Entre les seves reivindicacions, hi ha increments salarials, ampliar plantilla i més seguretat tant per a ells com per als usuaris. Els dies de vaga a la xarxa de trens coincidiran amb l’aturada de docents convocada a tot Catalunya, la qual s'emmarca dins les 17 jornades de mobilització del sector educatiu del país.
- Un tren de Rodalies de la línia R4 -
- Juanma Peláez
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2026 a
les 13:08
Actualitzat el
20 de maig de 2026 a les
13:09
Et pot interessar
-
Societat
Què sabem i què no de l'assassinat a trets al carrer de Balmes?
-
Societat
Ja són dotze els incidents amb armes de foc a Catalunya en només tres mesos
-
Societat USTEC rebutja la reunió amb el Govern i reclama un «veritable espai de negociació»
-
Societat
La llavor de Josep Mercader
-
Societat
Assassinat a trets a plena llum del dia al carrer Balmes de Barcelona
-
Societat
Desenes de carrers tallats i canvis al transport públic: així afecta la visita del Papa
