Phil Baty, editor de Times Higher Education (THE), que llista les millors universitats del món, ha avançat que la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Universitat Pompeu Fabra (UPF) són les més ben posicionades de l'estat espanyol, en el rànquing de les universitats amb menys de 50 anys, que es donarà a conèixer aquest dimecres a la nit.
"Catalunya i Espanya ho han fet molt bé", ha destacat Baty als mitjans després de la inauguració del congrés Young Universities Summit, que agrupa 52 universitats joves de 30 països i es celebra a la UPF. A l'acte també hi ha participat el Secretari d'Universitats, Arcadi Navarro, que ha explicat que, agafant les dades de THE, Catalunya compta amb el tercer millor sistema universitari d'Europa.
La UAB i la UPF, entre les millors joves universitats del món
La Secretaria d'Universitats calcula que el sistema universitari català és el tercer millor d'Europa, segons Times Higher Education
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2016 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»
-
Societat Dos turistes de 18 anys apallissen un avi i el seu net a Mallorca
-
Societat Els socorristes de Barcelona mantenen la vaga després de rebutjar la nova proposta de l’Ajuntament
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 9 i 10 d'agost
-
Societat Detenen dues persones que havien marcat uns pisos a Sant Gervasi per entrar a robar
-
Societat El temps d'aquest divendres 8 d'agost: estabilitat abans d'un nou augment de les temperatures