L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, ha negat que a Olot es vacunin menys nens que a altres punts de Catalunya. A preguntes de periodistes espanyols a la roda de premsa d'aquest dijous a l'Ajuntament, l'alcalde en funcions, ha assegurat que "Olot no és diferent de Figueres o Lleida sobre no vacunar-se".
Corominas ha destacat que cada dia que passa sense que es detecti cap nou cas de diftèria és un motiu més per estar tranquils i que el nen de sis anys a qui la van diagnosticar la malaltia ha estat un cas aïllat. "No hi ha cap motiu que ens faci patir", ha afirmat. L'alcalde assenyala que els alumnes continuen assistint a l'escola on anava el menor amb normalitat.
[intext]
Metge de formació, Corominas s'ha mostrat partidari de vacunar els infants, igual que el conseller Boi Ruiz. Tot i que ha volgut deixar clar que és un tema que caldrà debatre més endavant amb el cap fred.
L'alcalde d'Olot nega que al municipi es vacunin menys nens que a altres llocs
Josep Maria Corominas ha llançat un missatge de tranquil·litat: "No hi ha cap motiu que ens faci patir"
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 04 de juny de 2015 a les 10:33
Et pot interessar
-
Societat Tanquen un restaurant de Sant Adrià de Besòs per un brot de salmonel·la que afecta una vintena de persones
-
Societat El temps d'aquest dilluns 9 de juny: matí amb ambient assolellat i tarda amb algun núvol
-
Societat Quin impacte tindria per als avions grans allargar la pista del Prat? Una dada oculta treu el cap
-
Societat Un apicultor utilitza les seves abelles per atacar una patrulla de Mossos
-
Societat A partir d'avui et trucaran menys i podràs identificar les trucades comercials
-
Societat Un incendi en una residència de gent gran provoca un mort i 19 ferits a Saragossa