L'alcalde d'Olot, Josep Maria Corominas, ha negat que a Olot es vacunin menys nens que a altres punts de Catalunya. A preguntes de periodistes espanyols a la roda de premsa d'aquest dijous a l'Ajuntament, l'alcalde en funcions, ha assegurat que "Olot no és diferent de Figueres o Lleida sobre no vacunar-se".
Corominas ha destacat que cada dia que passa sense que es detecti cap nou cas de diftèria és un motiu més per estar tranquils i que el nen de sis anys a qui la van diagnosticar la malaltia ha estat un cas aïllat. "No hi ha cap motiu que ens faci patir", ha afirmat. L'alcalde assenyala que els alumnes continuen assistint a l'escola on anava el menor amb normalitat.
[intext]
Metge de formació, Corominas s'ha mostrat partidari de vacunar els infants, igual que el conseller Boi Ruiz. Tot i que ha volgut deixar clar que és un tema que caldrà debatre més endavant amb el cap fred.
L'alcalde d'Olot nega que al municipi es vacunin menys nens que a altres llocs
Societat
Josep Maria Corominas ha llançat un missatge de tranquil·litat: "No hi ha cap motiu que ens faci patir"
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
04 de juny de 2015 a
les 10:33
Et pot interessar
-
Societat
Un pèrit extern revisarà els edificis afectats del Putxet per determinar les indemnitzacions
-
Societat
Retards de 15 minuts a l’R1 per una incidència entre el Clot i Badalona
-
Societat
Cinc anys sense peatges: menys accidents i més trànsit a l'AP-7
-
Societat
Extingit l’incendi forestal de Collserola que ha cremat més de 50 hectàrees
-
Societat
La pobresa infantil a Catalunya inassolible
-
Societat
El bisbe de Barbastre reprèn la «guerra» contra l'Opus
