
El test EPICUP Foto: Idibell
Mariano Rajoy: «La formació de govern a Espanya és més un desig que un fet»El president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, ha afirmat aquest dissabte que "la formació d'un govern a Espanya és encara avui més un desig que no un fet" i ha exigit una major responsabilitat al PSOE per desbloquejar la situació.
Les víctimes mortals del terratrèmol a Itàlia augmenten a 290 Les víctimes mortals del terratrèmol de magnitud 6 a l'escala Richter que va sacsejar aquest dimecres el centre d'Itàlia han augmentat a 290, dels quals 230 han mort a Amatrice, la població més colpejada i més pròxima a l'epicentre, 11 han mort a Accuoli i 49 més han mort a Arquata del Tronto. . El portaveu dels bombers, Luca Cari ha aclarit que "la recerca encara no ha acabat". Tot i així, l'esperança de trobar persones amb vida és pràcticament nul·la.
La família del jove mort de peritonitis estudia denunciar l'Hospital d'Igualada La família del futbolista igualadí Gabriel Pérez, que va morir dilluns d'una peritonitis provocada pel perforament de l'apèndix, està estudiant si denuncia l'Hospital d'Igualada per negligència mèdica, segons informa Regió 7. El fet és que Pérez, de 25 anys, va anar tres vegades, dimarts, dimecres i dijous, a urgències abans que li diagnostiquessin l'apendicitis. En les dues primeres visites els metges li van dir que es tractava d'una gastroenteritis