Les aerolínies avisen els passatgers que arribin al Prat amb almenys tres hores d'antelació

Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges als seus clients perquè anticipin la seva arribada davant els problemes al control de passaport

Publicat el 19 de maig de 2017 a les 13:45
Les companyies aèries avisen els passatgers que arribin a l'aeroport del Prat amb almenys tres hores d'antelació a l'hora de sortida del seu vol davant les cues al control de passaports. Així, per evitar problemes aerolínies com Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges SMS als seus passatgers per tal que anticipin l'hora d'arribada a l'aeroport.

Easyjet envia missatges puntuals als clients que els divendres i diumenges agafen un vol amb destí al Regne Unit des de l'aeroport del Prat perquè hi arribin com a mínim tres hores abans.

També, Ryanair recomana als viatgers a través d'SMS que avancin la seva arribada a l'aeroport davant els possibles retards a causa del nou control de passaports i els avisa que arribin amb almenys tres hores d'antelació per garantir que arriben a temps a la porta d'embarcament mitja hora abans d'agafar al vol.

Per la seva banda, Vueling envia SMS a tots els seus passatgers que arribin amb major antelació a l'aeroport. La companyia envia aquests missatges "regularment, durant els dies que s'han previst més cues".