Les companyies aèries avisen els passatgers que arribin a l'aeroport del Prat amb almenys tres hores d'antelació a l'hora de sortida del seu vol davant les cues al control de passaports. Així, per evitar problemes aerolínies com Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges SMS als seus passatgers per tal que anticipin l'hora d'arribada a l'aeroport.
Easyjet envia missatges puntuals als clients que els divendres i diumenges agafen un vol amb destí al Regne Unit des de l'aeroport del Prat perquè hi arribin com a mínim tres hores abans.
També, Ryanair recomana als viatgers a través d'SMS que avancin la seva arribada a l'aeroport davant els possibles retards a causa del nou control de passaports i els avisa que arribin amb almenys tres hores d'antelació per garantir que arriben a temps a la porta d'embarcament mitja hora abans d'agafar al vol.
Per la seva banda, Vueling envia SMS a tots els seus passatgers que arribin amb major antelació a l'aeroport. La companyia envia aquests missatges "regularment, durant els dies que s'han previst més cues".
Les aerolínies avisen els passatgers que arribin al Prat amb almenys tres hores d'antelació
Easyjet, Ryanair i Vueling envien missatges als seus clients perquè anticipin la seva arribada davant els problemes al control de passaport
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2017 a les 13:45
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 28 d'agost: 28 comarques en alerta per tempestes i forts ruixats
-
Societat Torna la mili? Per ara, no
-
Societat Restablerta l'alta velocitat entre Barcelona i Madrid després d'una hora suspesa per un incendi
-
Societat Recollida de firmes contra els canvis urbanístics per donar llum verda al Museu Thyssen a Barcelona
-
Societat Un treballador de la gelateria catalanòfoba de Gràcia denuncia que l'amo els prohibeix parlar en català
-
Societat Els minisupermercats es multipliquen a Barcelona: se n'han obert 1.250 en 10 anys