L'essència de la mobilització ebrenca
#30MDelta és l'homenatge del realitzador Albert Vidal als manifestants anti-transvasament
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 01 d’abril de 2014 a les 11:00
Segurament la manifestació pels carrers de Sant Jaume i Deltebre de diumenge passat en contra del pla de conca de l’Ebre haja estat la més fotografiada i compartida a les xarxes socials en la història del moviment. Però en mig de tota esta allau d’imatges sobresurt la darrera creació del realitzador de Deltebre Albert Vidal. Un vídeo de poc més d’un minut que ja ha tingut 2.500 visualitzacions en les primeres 24 hores a la xarxa.
"Al principi era un petit vídeo sense importància", explica Vidal a aguaita.cat. "He treballat 5 anys en informatius a televisió i no m’acostuma a agradar com es tracten determinades informacions en vídeo, per què es perden els matisos i els matisos ens aporten molt, almenys a mi".
Els somriures, les mirades, els gestos, que sovint es perden en les rutines informatives, són tractats amb tota la cura. "Buscava això . Anar al detallets, les senyores grans que s'abracen, els que van agafats del bracet, la mirada dels xiquets i veure que és un moviment transversal", afegeix Vidal.
Et pot interessar
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions
-
Societat Indignació per un infrahabitatge a l’Eixample: 400 euros per un lavabo amb llitera
-
Societat Saül Gordillo, condemnat a presó després d'admetre el segon cas d'agressió sexual
-
Societat El Meteocat manté l'alerta per pluges a nou comarques