Una dona farà de Gaspar a la cavalcada dels Reis Mags de Lleida. Serà la que va ser regidora de la Paeria en les primeres legislatures de la democràcia Carmina Pardo, tot i que mantindrà l'estètica masculina en el vestuari que la caracteritzarà de rei ros.
L'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, ha anunciat aquest canvi en la cavalcada conscient que suposa un "risc" però des de la consideració que no té sentit "mantenir una frontera de gènere" en els reis, si són mags.
Pel que fa als altres dos reis, el periodista Tatxo Benet farà de Melcior, i el representant de la comunitat senegalesa, Abdoulaye Deme, de Baltasar. Pueyo ha fet aquest anunci en el marc de la trobada de Nadal amb els representants dels mitjans de comunicació a Lleida.
Lleida elimina el rei ros de la cavalcada i instaura un novetat històrica
Ho ha anunciat l'alcalde Miquel Pueyo
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de desembre de 2019 a les 12:40
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 16 de maig: torna el sol com a preludi d'un cap de setmana calorós
-
Societat Noms inventats als carrers de Barcelona
-
Societat El Pla de Barris a Ciutat Vella: de formar veïns per rehabilitar finques a reforços educatius
-
Societat Un centenar de professors renuncia a corregir els exàmens de selectivitat
-
Societat El Govern es personarà en el cas de la menor tutelada i anuncia una «transformació» a la DGAIA
-
Societat Els delictes sexuals creixen un 12,5% a Catalunya durant els primers mesos del 2025