Llibertat provisional per al pare que va matar el seu fill a Mataró després d'intentar-lo reduir

Tot apunta que es tracta d'un homicidi imprudent, ja que pare i fill haurien discutit després que el jove arribés a casa seva molt exaltat com a conseqüència d'un brot violent

Publicat el 29 de març de 2017 a les 14:50
El jutge ha ordenat llibertat provisional per a l'home que diumenge passat a la nit va matar el seu fill de 24 anys a Mataró després d'una discussió, segons han informat fonts judicials. Els fets es van produir al domicili familiar del barri de Cerdanyola i tot apunta que es tracta d'un homicidi imprudent, ja que pare i fill haurien discutit després que el jove arribés a casa seva molt exaltat com a conseqüència d'un brot violent.

L'home hauria agafat el seu fill pel coll per intentar reduir-lo i l'hauria escanyat accidentalment, segons les primeres hipòtesis. El delicte pel qual quedarà imputarà es concretarà a mesura que avanci la instrucció, segons les mateixes fonts.