Londres prohibeix els anuncis de cossos perfectes al tranport públic

L’alcalde Sadiq Khan ho ha anunciat arran de la campanya publicitària de "Protein World"

Publicat el 15 de juny de 2016 a les 13:10

Una tanca publicitària amb l'aunci que ha causat la polèmica. Foto: Change.org


Londres prohibeix els anuncis que fan sentir malament a algú per l’aspecte del seu cos, al transport públic. Així ho publica el diari Independent, després que l’alcalde Sadiq Khan hagi anunciat aquesta mesura arran de la controvèrsia que ha aixecat la campanya publicitària per promocionar batuts de proteïnes de l’empresa Protein World

L’anunci d’aquesta campanya pregunta “està el teu cos a punt per la platja?”. A la publicitat apareix una dona de “mesures irreals” en bikini. La foto ha generat polèmica entre la societat britànica, que la considera degradant per a la dona. La retirada d'aquesta campanya va començar a través d'una petició de Change.org que ha acabat amb la victòria dels seus impulsors.

A més, molts pares d’adolescents es mostren preocupats per aquest tipus de publicitat que poden causar trastorns alimentaris als més joves. Khan ha demanat a Transport for London (l’organisme que supervisa el transport públic) la creació d’un grup gestor que examini la publicitat que es penja al metro de la ciutat.