Els equips d’emergència han reprès aquest dissabte la recerca del boletaire perdut a Aiguamúrcia, per tercer dia consecutiu. Segons els Bombers, a hores d’ara hi ha 7 dotacions que treballen en les tasques de recerca, així com agents dels Mossos d’Esquadra, Protecció civil, amics i familiars del desaparegut i veïns de la zona.
El boletaire, un home de 31 anys i veí de les Piles, va desaparèixer diumenge passat, quan va marxar a buscar bolets i ja no ha tornat. La família va denunciar la seva desaparició el passat dimecres. El seu vehicle va ser localitzat a l'entrada de Les Pobles.
L'operatiu de recerca del boletaire desaparegut a Aiguamúrcia continua
Societat
Encara no hi ha rastre de l'home de 31 anys que va desaparèxier diumenge | S'inicien les tasques de recerca per tercer dia consecutiu
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de novembre de 2016 a
les 10:48
Et pot interessar
-
Societat
Parlon demana extremar la precaució davant la calor i l’alt risc d’incendi
-
Societat
El govern espanyol prorroga els controls fronterers amb Itàlia
-
Societat
Els Bombers controlen l'incendi de Tordera que ha obligat a confinar dues urbanitzacions
-
Societat
Niubó descarta derogar el decret de la inclusiva però admet que cal «revisar-lo»
-
Societat
Quan els alcaldes surten de Barcelona: els viatges (i les aliances) de Trias, Colau i Collboni
-
Societat
Illa es compromet des d’Ucraïna a mantenir «l’esforç de cooperació» de Catalunya
