El govern espanyol està "reexaminant" totes les ajudes que ha rebut l'SGAE en els últims anys i podria solicitar-ne el reintegrament si es detecta que ha existit algun tipus d'irregularitat. Així ho ha afirmat aquest dijous la ministra Ángeles González Sinde, que ha assegurat que facilitarà a l'Audiència Nacional totes les dades sobre l'SGAE que li demani.
Malgrat tot, ha assegurat que de moment el Ministeri no s'ha plantejat la possibilitat de retirar la llicència a la SGAE i ha aplaudit la decisió de la junta directiva de l'entitat d'apartar el president Teddy Bautista de les seves funcions. Sinde també ha apuntat que caldrà modificar el cànon digital per atendre les sentències d'Europa.
L'SGAE podria haver de tornar totes les ajudes rebudes
Sinde nega que pensi retirar la llicència a l'entitat de gestió
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2011 a les 10:34
Et pot interessar
-
Societat Es reobre el trànsit a la nova Via Laietana després de tres anys d'obres
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un microbús a Subirats
-
Societat Malestar a l’ANC per la reforma dels estatuts que impulsa la direcció de Lluís Llach
-
Societat Unes 3.000 persones es manifesten a Barcelona per l'Orgull LGTBI+ al marge de «la comercialització del Pride»
-
Societat El temps d'aquest diumenge: l'onada de calor s'intensifica i deixa quasi 30 comarques en alerta
-
Societat Un miler de persones protesten a Barcelona contra l'ampliació de l'aeroport: «Aconseguirem que no tiri endavant»