Un total de 120 alumnes de segon d'ESO de l'IES Can Jofresa de Terrassa han visitat la redacció de La Torre del Palau, l'edició territorial de Terrassa de NacióDigital, per conèixer la professió de periodista de primera mà. Els redactors del Vallès Occidental, Albert Segura i Albert Hernández a Sabadell i Anna Mira a Terrassa, han explicat als alumnes com s'estructura l'empresa i les rutines periodístiques dels mitjans locals.
Dividits en quatre grups, els alumnes estan fent el crèdit de síntensi sobre periodisme. En concret han hagut de redactar una notícia sobre una suposada pandèmia que hauria causat la mort a milers de persones a Europa. Entre les dificultats que s'han trobat a l'hora d'escriure destaquen l'ús del llenguatge i la tasca de contactar amb les fonts. Temes que els periodistes han respost donant a conèixer les estratègies i la manera de treballar en un dia a dia.
Interessats pel periodisme, han reconegut que la gran majoria consumeixen informació a través dels telèfons mòbils i en concret de Facebook, Instagram i Google. S'interessen, sobretot pels esports i els successos.
Més d'un centenar d'estudiants s'apropen al periodisme a la redacció de NacióDigital a Terrassa
Els periodistes del Vallès Occidental han explicat les rutines de treball dels mitjans locals
ARA A PORTADA
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 19 de juny de 2018 a les 14:41
Actualitzat el 19 de juny de 2018 a les 15:23
Et pot interessar
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona
-
Societat Niubó garanteix que el Govern defensarà el català a les aules