Mor ofegat un home de 70 anys a la platja d'Empuriabrava
La víctima s'hauria trobat malament i hauria caigut inconscient mentre entrava a l'aigua
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
Publicat el 17 de juliol de 2021 a les 14:19
Un home de 70 anys ha mort aquest dissabte al matí a la platja d'Empuriabrava, al terme municipal de Castelló d'Empúries (Alt Empordà), segons ha informat Protecció Civil. L'avís s'ha donat al 112 a les 11.16 h i s'informava que un home s'hauria trobat malament i hauria caigut inconscient quan es disposava a entrar al mar.
Immediatament, el servei de socorrisme l'ha intentat reanimar fins a l'arribada del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Dues unitats terrestres més i un helicòpter s'han desplaçat al lloc dels fets continuant practicant-li les maniobres de reanimació que al final han resultat infructuoses.
La platja d'Empuriabrava disposa de servei de vigilància i, en el moment dels fets, la bandera que hi onejava era groga. Protecció Civil insisteix en la importància d'extremar les precaucions a la platja davant les altes temperatures.
Et pot interessar
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona
-
Societat Niubó garanteix que el Govern defensarà el català a les aules