Un motorista ha mort aquest dimecres passades les 3 del migdia en un accident de trànsit frontal contra una furgoneta a Manresa (Bages). Per causes que encara es desconeixen, en el sinistre s'ha vist implicat una furgoneta i una moto.
Com a conseqüència del xoc al barri del Xup, el conductor de la motocicleta ha perdut la vida. La víctima mortal és un jove de 23 anys veí de Sant Salvador de Guardiola.
Els fets han passat a la carretera C37z en el terme municipal de Manresa a l'altura de l'antic Casinet. Fins al lloc dels fets s'hi ha traslladat la Policia Local de Manresa, els Bombers i el Servei d'Emergències Mèdiques.
El cos policial manresà s'ha fet càrrec de les diligències i hores d'ara encara es desconeixen els detalls del sinistre.
Mor un motorista en un accident frontal contra una furgoneta a Manresa
La víctima mortal és un jove de 23 anys veí de Sant Salvador de Guardiola
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2023 a les 16:07
Et pot interessar
-
Societat Denuncien que Seat exclou el català de les visites guiades a la planta de Martorell
-
Societat Un grup de ball català es proclama subcampió de la Mundial de hip-hop a Arizona
-
Societat La Catalunya Nord demana més autonomia i més català a l'escola
-
Societat L'oferta de cursos públics de català arriba per primera vegada a les 40.000 places en un trimestre
-
Societat Es crema un restaurant peruà al barri de Sants
-
Societat Detenen un home a l’aeroport del Prat per transportar droga a l’equipatge i a l’interior del cos