Tragèdia a Màlaga. Un nen de 12 anys ha mort després de caure d'un balcó d'un segon pis de la població de Mijas quan tenia molta febre i deliris. Els fets van succeir la matinada del dilluns al dimarts, i des de llavors el menor es trobava ingressat en estat greu a l'hospital matern infantil de Màlaga.
Els serveis d'emergència d'Andalusia van rebre a les 00.50 hores d'aquest dimarts un allau de trucades tant de veïns com d'un familiar del menor, que se'l van trobar tirat al terra del carrer. Llavors, ambulàncies, Guàrdia Civil i policial local es van dirigir al lloc dels fets per traslladar-lo a l'hospital. Malauradament, no se li ha pogut salvar la vida.
[plantillavirals]
Mor un nen de 12 anys després de caure d'un balcó quan tenia febre i deliris
El menor, que va precipitar-se des d'un segon pis, es trobava ingressat en estat greu a l'hospital matern infantil de Màlaga

- Una ambulància dels serveis d'emergència andalusos -
- Junta d'Andalusia
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2023 a les 12:35
Et pot interessar
-
Societat «Si vius una situació difícil, atura't i truca»: Barcelona col·loca cartells al metro després de 31 suïcidis en cinc anys
-
Societat La pugna veïnal per evitar el nou museu Thyssen a Barcelona es formalitza
-
Societat Nova llei antitabac: prohibit fumar als menors i en nous espais
-
Societat Troben l'urna funerària de Joan de Sagarra i Devesa al mercat dels Encants
-
Societat Sis revistes científiques dels Països Catalans no accepten textos en català
-
Societat Denuncien un cas de catalanofòbia a un bar de Palma: «Parla castellà si vols que t'entengui»