Un veí de Banyoles de 30 anys va morir dissabte mentre feia alpinisme al Canigó, a la Catalunya Nord. La informació l'ha donat a conèixer el diari francès L'Indépendant i aquest diumenge ho ha confirmat a l'ACN l'alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, després de visitar la família.
Segons sembla, la víctima va caure mentre ascendia per la part sud de la muntanya, una zona amb grans desnivells i molt vertical. Van ser les dues persones que anaven darrere de la víctima i la persona que l'acompanyava qui van donar l'avís d'alerta. La víctima era un apassionat de la muntanya, un alpinista experimentat i acostumava a realitzar excursions a diferents cims.
L'alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, ha lamentat els fets, qualificant-los de "tràgic succés". Demà, l'equip de govern del consistori decidirà si fa un acte en record de la víctima o si decreten algun dia de dol.
Mor un veí de Banyoles de 30 anys mentre pujava al Canigó
La víctima va caure mentre ascendia per la part sud de la muntanya
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2016 a les 19:28
Et pot interessar
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català
-
Societat Un equip català desenvolupa el primer biomarcador en sang capaç d’anticipar la progressió de l'Alzheimer
-
Societat Circulació tallada a l'R2 nord i l'R11 a Granollers per un atropellament
-
Societat Les protestes barcelonines per Palestina insisteixen: el focus també està a la UE