Una persona ha mort aquest dilluns en l'explosió a una caseta de la pirotècnia Caballer a la partida de l'Arenal d'Olocau (Camp de Túria). Segons que han informat fonts del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i dels Bombers de la demarcació de València, l'avís d'una explosió ha entrat a les 09:43 hores i a l'arribada a l'empresa pirotècnica els serveis mèdics han confirmat la mort d'una persona.
Les mateixes fonts han afegit que en principi no hi ha més ferits. Al lloc de l'incident s'hi han desplaçat efectius del parc de bombers de l'Eliana, Paterna i Montcada així com el Servei d'atenció mèdica urgent (SAMU), unitats de Suport Vital Bàsic, un metge d'atenció primària i un helicòpter medicalitzat.
La Generalitat Valenciana ha informat que després de l'explosió ha activat el Pla d'Emergència Exterior en situació 1. Segons el protocol establert en aquest pla, es constitueix un Lloc de Comandament , es desplacen unitat bàsiques i s'estableixen punts de control al voltant de les instal·lacions afectades.
Mor una persona en l'explosió d'una caseta pirotècnica a Olocau, al País Valencià
Els serveis mèdics han confirmat la mort i han assenyalat que no hi ha cap més ferit
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 12 de març de 2018 a les 09:49
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça