Els Mossos d'Esquadra estan buscant a Martí Cots Saleta, el Ramonet de Pi o "Rambo de la Cerdanya", com a presumpte autor d'un parell de delictes que hauria comès aquest cap de setmana. El veí de Bellver de Cerdanya, amb un llarg historial delictiu i pels quals havia estat empresonat, actualment estava ingressat voluntàriament a Sant Joan de Déu d'Almacelles, un centre assistencial d'inserció. Des del passat dijous, però, Martí Cots no hi ha tornat a posar els peus.
Es dóna la circumstància, a més, que aquest cap de setmana s'ha produït una temptativa d'atracament a una benzinera de la Cerdanya i que presumptament hauria estat protagonitzat per Cots Saleta. El Ramonet de Pi va arribar a la Cerdanya, segons sembla, fent autoestop i després de robar-li el cotxe a la persona que es va aturar per portar-lo.
Martí Cots Saleta té actualment 47 anys. És conegut com Ramonet del Pi (per ser fill de la Ramona del veïnat del Pi), tot i que li agrada més l'àlies de "Rambo de la Cerdanya". Ha tingut una llarga trajectòria de fugues i tirotejos contra la Guàrdia Civil. El 2010 es va tornar a evadir, aprofitant un permís penitenciari, de la presó Model de Barcelona, on estava reclòs complint múltiples condemnes. A dia d'avui ja havia complert les condemnes.
Operatiu al Pirineu per localitzar el «Rambo de la Cerdanya»
Els Mossos d'Esquadra de Lleida confirmen que s'està buscant Martí Cots com a pressumpte autor d'un parell de delictes que hauria comès aquest cap de setmana
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2016 a les 12:44
Et pot interessar
-
Societat Festes de Sants 2025: cartell, pregó, carrers guarnits i programa
-
Societat El temps del cap de setmana del 9 i 10 d'agost: calor intensa i ruixats de tarda
-
Societat Programa de les festes de Sants 2025
-
Societat Treballen per eliminar una nova plaga de rates a la Barceloneta
-
Societat Descobreixen el forat negre massiu més antic de l'univers
-
Societat Bonet lamenta el manteniment de la vaga de socorristes en un moment «crític» i apel·la a la «responsabilitat»