[centrareport]Parlem va néixer el 2014 amb la voluntat d'esdevenir l'operadora de telecomunicacions de referència a Catalunya. De fet, la idea va sorgir després de la manifestació de la Diada del 2012 i d'una fira de telefonia a Madrid. “Vaig constatar que no hi havia cap operador del país i, en l'avió de tornada, ja vaig començar a escriure el pla de negoci”, explica Ernest Pérez-Mas, fundador, president i CEO de Parlem Telecom.
[nointext]
Set anys després de la seva fundació, Parlem viu una època de creixement. Fent gala de la seva catalanitat, és considerada pel Financial Times com una de les empreses europees de major creixement.
[h3]Dos anys entre les empreses que més creixen[/h3]
Parlem és sinònim de catalanitat, atenció personalitzada i qualitat de servei, però també de creixement. No en va, ha estat seleccionada per segon any consecutiu al rànquing FT 1000-Europe’s Fastest Growing Companies 2021, que publica el prestigiós rotatiu britànic Financial Times.
Parlem Telecom està entre les 200 empreses que més creixen del continent i és la setzena de l'Estat. En l'àmbit de les “telecos” –que continua com un dels sectors més puixants- és la primera a nivell estatal i la quarta de tot Europa.
Els números són clars i catalans. Entre el 2016 i el 2019 l'empresa va multiplicar els ingressos: d'1,3 a 10,9 milions d'euros. El 2020, malgrat el context de la pandèmia, el creixement es va accelerar i es van superar els 18 milions. A més, va assolir beneficis per primera vegada.
[h3]Atenció personalitzada i en català[/h3]
Una de les queixes habituals relacionades amb les empreses de telecomunicacions és l'atenció al client. Per Parlem, és un dels elements diferencials: personalitzada, en català i des de Catalunya.
La companyia està desplegant un pla d'obertura de botigues físiques arreu de Catalunya per enfortir la relació amb els clients. Actualment, n'hi ha quatre de pròpies a Barcelona, Girona, Lleida i Reus; però està previst obrir-ne desenes més a partir d'aquest mateix 2021.
El creixement de la companyia també passa per entrar a nous sectors. Si inicialment s'havien centrat en particulars, fa mesos van llançar la marca Parlem Empreses. L'objectiu és clar: oferir els serveis tecnològics ajustats a les necessitats de cada companyia.
[h3]Un producte molt competitiu[/h3]
El secret de Parlem per poder competir contra les grans empreses de telecomunicacions espanyoles és oferir un preu molt competitiu. Actualment, per exemple, el paquet de fibra 600MB més fix costa 29,95 euros mensuals (IVA inclòs) o el de fibra 600MB, mòbil (20 GB i trucades il·limitades) i fix té un preu de 48,95 euros mensuals (IVA inclòs). També es pot contractar només mòbil o afegir servei de televisió als paquets de fibra, fix i/o mòbil.
Més enllà del preu, la qualitat del servei està fora de dubte. La fibra que utilitza Parlem Telecom ha estat certificat com la més ràpida del mercat pel bàrometre especialitzat nPerf.[ficentrareport]
[noautor] [sensepubli] [senseminutaminut] [suportParlem]
Parlem, el creixement d'una empresa que fa gala de la catalanitat
L'operadora catalana de telecomunicacions, entre les empreses europees que més creixen segons el “Financial Times”

- Parlem -
- Parlem

ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2021 a les 05:00
Et pot interessar
-
Societat Màquines escurabutxaques: un 40% més als municipis pobres
-
Societat «Són un incentiu per cometre delictes»: l’Ajuntament de Barcelona, preocupat per les navalles al carrer
-
Societat El clam contra la guerra a Gaza i l'especulació immobiliària centren l'arrencada de les festes de Gràcia
-
Societat El temps d'aquest divendres 15 d'agost: alerta per calor a tot el litoral
-
Societat Neurocientífics troben, per primera vegada, una manera de transcriure els pensaments
-
Societat Agafes un vol aquest pont? Guia per saber on i quan et poden afectar les vagues