Xavi Hernández està en el millor moment des que va aterrar a la banqueta del Barça. És líder a la lliga, ha classificat l'equip per a les semifinals de la Copa i ha guanyat el seu primer títol, en superar amb contundència a l'etern rival, el Reial Madrid, a la final de la Supercopa d'Espanya. Si bé, l'ombra de Pep Guardiola s'ha fet més gran aquest dijous.
"Estigui entrenant al Manchester City o on sigui, si el Barça em truca, aniré cap a Barcelona. És el meu club", ha confessat el tècnic de Santpedor en roda de premsa. Les declaracions han arribat en ser preguntat pel seu antic segon entrenador, Mikel Arteta, que va marxar al club de la seva vida, l'Arsenal, i està triomfant.
[noticiadiari]2/251691[/noticiadiari]
"Tothom té somnis i sé que és el club amb què somiava de petit. Era seguidor de l'Arsenal i el capità, estimava el club", ha reflexionat. Unes paraules fàcilment extrapolables al seu cas. "La vida és massa curta. S'ha de volar", ha sentenciat per si a algú encara li quedaven dubtes.
[plantillavirals]
Pep Guardiola: «Si el Barça em truca, hi aniré»
L'entrenador de Santpedor obre la porta al seu retorn al Camp Nou independentment d'on estigui
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2023 a les 15:59
Et pot interessar
-
Societat El carrer Valladolid guanya el concurs de guarnits de Sants amb l'homenatge a Jules Verne
-
Societat Denuncien que Seat exclou el català de les visites guiades a la planta de Martorell
-
Societat Un grup de ball català es proclama subcampió de la Mundial de hip-hop a Arizona
-
Societat La Catalunya Nord demana més autonomia i més català a l'escola
-
Societat L'oferta de cursos públics de català arriba per primera vegada a les 40.000 places en un trimestre
-
Societat Es crema un restaurant peruà al barri de Sants