Les línies de Rodalies de Renfe R2, R2 Nord, R8 i R11 s'han hagut d'interrompre entre Granollers Centre i Sant Celoni per l'atropellament d'una persona, segons han informat tant la companyia ferroviària com Protecció Civil, que ha activat la fase de prealerta del pla per emergències ferroviàries Ferrocat. Renfe ha informat de la situació minuts abans de tres quarts de vuit del vespre i ha explicat que els combois poden romandre aturats i augmentar el temps de recorregut a mesura que s'acosten a l'estació Granollers Centre. A banda, s'ha activat un servei alternatiu per carretera entre la capital vallesana i Sant Celoni.
ARA MATEIX
Societat
Quatre línies de Rodalies interrompudes entre Granollers Centre i Sant Celoni per un atropellament
- Un tren de Rodalies -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2025 a
les 20:46
Et pot interessar
-
Societat
El 32.987, primer premi de la Grossa de Sant Joan 2026
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
