Agents de la policia espanyola han alliberat a Barcelona, gràcies a una trucada d'un familiar, una dona que estava sotmesa a treballs forçats i era víctima d'abusos sexuals des de l'estiu de 2013.
Segons ha informat el cos policial en un comunicat, la jove va ser captada a Barcelona pel mètode 'lover boy' o del fals xicot. Un home la va seduir i la va convèncer per viatjar a Itàlia i Romania, on finalment va ser obligada a fer feies molt dures agrícoles i domèstiques en règim de semi esclavatge.
En un moment de descuit dels seus raptors la noia va poder trucar a un familiar seu, el qual va alertar la policia. Quan la van tornar a traslladar a Barcelona els agents van esperar-los a l'aeroport del Prat, van alliberar la jove i van arrestar els raptors.
Raptada a Barcelona i convertida en esclava a Itàlia i Romania
Societat
La trucada d'un familiar va alertar la policia espanyola d'una noia sotmesa a treballs forçats i víctima d'abusos sexuals
ARA A PORTADA
-
Política El Govern justifica la Diada a Extremadura pels «vincles» entre territoris i la «capacitat integradora» Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern s'aboca a la vaga el primer dia de curs sense perspectives de reobrir la negociació amb els sindicats Bernat Surroca Albet
-
Societat Totes les víctimes que s'han cobrat les proves PISA a la conselleria d'Educació Gerard Mira
-
-
Política El Constitucional preveu resoldre tots els recursos de l'amnistia abans que acabi l'any ACN
Publicat el
04 de maig de 2014 a
les 09:45
Et pot interessar
-
Societat
La Moncloa porta l'estatut sanitari al Congrés malgrat el xoc amb els metges
-
Societat
Barcelona sense biblioteques: «Ens quedem sense un dels pocs espais on tothom pot estar tranquil»
-
Societat
Identifiquen dos homes per gravar noies orinant al carrer durant les festes de Sants
-
Societat
La factura definitiva de la visita del Papa a Barcelona s'enfila fins als 3,3 milions d'euros
-
Societat
El cuiner Ferran Adrià i la directora del Sincrotró ALBA Caterina Biscari, Medalles d'Or de la Generalitat
-
Societat
Un pèrit extern revisarà els edificis afectats del Putxet per determinar les indemnitzacions
