Queden menys de vint-i-quatre hores perquè comenci una nova edició del
Black Friday. Aquesta
campanya comercial cada cop més estesa arreu del món ha quallat, per una banda, degut a la proximitat que té amb les festes nadalenques (molta gent l'aprofita per comprar els primers regals), però també perquè ningú en queda al marge: botigues de roba, d'electrodomèstics, agències de viatges, centres de bellesa, grans magatzems, immobiliàries, gimnasos i, fins i tot, farmàcies aprofiten l'ocasió per guanyar clientela fent
descomptes llaminers i, el que és més important, finits.
Aquest concepte de comprar en unes condicions extraordinàries i en un temps limitat és, precisament, el responsable de la fal·lera generalitzada de consumir sense pensar, compulsivament i inconscientment; unes accions que porten, sovint, conseqüències poc agradables, sobretot si les adquisicions es fan a través d'internet. I és que és en el marc de les campanyes comercials d'aquest tipus que els estafadors aprofiten per sortir a caçar. I se'n surten molt bé.
Els Mossos d'Esquadra recomanen seguir alguns passos per evitar ser estafat ara que comença el Black Friday.