El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Santi Vila, ha criticat aquest dimecres la "frivolitat" de la presidenta de TMB, Mercedes Vidal, per haver justificat que molta gent es cola al metro i l'autobús perquè no es pot permetre comprar-se el bitllet.
"Si aquesta senyora presidís una companyia privada hauria estat cessada immediatament", ha manifestat Vila en roda de premsa després de ser preguntat per les declaracions de Vidal aquest dimarts a Catalunya Informació.
Vila ha assegurat que afirmacions com aquesta fan un "trist favor" a l'interès general als serveis públics.
Santi Vila carrega contra la presidenta de TMB per justificar colar-se al metro
El conseller de Territori i Sostenibilitat creu que si Mercedes Vidal "presidís una companyia privada hauria estat cessada immediatament"
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’octubre de 2015 a les 18:41
Et pot interessar
-
Política Uns 3.000 jutges i fiscals es manifesten contra el govern espanyol davant el Tribunal Suprem
-
Política Junqueras dona marge al PSOE pel finançament: «És més important el contingut»
-
Política La reunió pel finançament singular se celebrarà el 14 de juliol
-
Política PSC i Junts a Barcelona: mateix model de ciutat, cap concessió
-
Política Feijóo encara un congrés plàcid després de silenciar el contrapoder d'Ayuso
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán