L'A-2 es troba tallada a Òdena en sentit Barcelona per un camió frigorífic que ha bolcat. El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat inicialment que la via estava tallada en els dos sentits de la marxa, però posteriorment ha passat a estar tallada només en sentit Barcelona. Es fan desviaments per la sortida 549, i en aquest punt hi ha retencions des de Jorba. Vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat treballen en l'accident, fent tasques d'excarceració del conductor del vehicle. El telèfon d'emergències 112 ha rebut l'avís a les 7.16 hores.
- Un camió frigorígic bolca a l'A-2 a Òdena -
- Bombers de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2026 a
les 09:27
Et pot interessar
-
Societat
Què sabem i què no de l'assassinat a trets al carrer de Balmes?
-
Societat
Ja són dotze els incidents amb armes de foc a Catalunya en només tres mesos
-
Societat USTEC rebutja la reunió amb el Govern i reclama un «veritable espai de negociació»
-
Societat
La llavor de Josep Mercader
-
Societat
Assassinat a trets a plena llum del dia al carrer Balmes de Barcelona
-
Societat
Desenes de carrers tallats i canvis al transport públic: així afecta la visita del Papa

