Un jove ha resultat ferit crític i dos més estan greus després de caure d'una barana situada a cinc metres d'alçada en un edifici del barri de Pardinyes de Lleida. Els fets van tenir lloc ahir diumenge a la tarda quan per causes que s'estan investigant els joves van caure al buit des d'aquesta barana on estaven asseguts.
La barana està situada en una escala exterior de l'edifici i els nois van caure a la rampa d'accés del pàrquing. Els nois, tindrien uns 21 anys i són veïns de Barcelona. El que es troba crític té un traumatisme crànioencefalic.
Els Mossos han obert diligències informatives per esbrinar el que va passar però tot apunta a què quan un dels nois anava a caure va arrastrar els altres dos.
Tres ferits en caure d'una barana a cinc metres d'alçada
Societat
Els Mossos han obert diligències informatives per esbrinar com han tingut lloc els fets
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
05 d’agost de 2013 a
les 09:00
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
