Tres gossos maten 31 ovelles a Llimiana, al Pallars Jussà

L'amo dels cans va ser alertat en un primer atac, però no va evitar una segona entrada a l'explotació

Publicat el 14 de setembre de 2016 a les 08:28
Tres gossos van matar el passat cap de setmana un total de 31 ovelles d'una explotació ramadera de Llimiana, al Pallars Jussà. Els animals van assaltar el clos dues vegades, divendres i dissabte, i van acabar amb la vida dels xais.

En el primer atac, els gossos van matar sis animals, un fet que va posar en alerta el propietari de les ovelles, que ho va alertar als Agents Rurals, que van localitzar l'amo dels gossos i li van obrir un expedient. Davant d'aquests fets, l'home es va comprometre a tenir controlats els animals.

No obstant, un dia més tard els gossos van tornar a entrar a la cleda i van atacar 25 ovelles més. El responsable dels tres animals ha assegurat que abonarà les pèrdues que han provocat aquests incidents, que pugen a milers d'euros.