Un submarí britànic de la Segona Guerra Mundial, desaparegut al mar Mediterrani el gener de 1943, ha estat localitzat a la petita illa de Tavolara, al nord-est de l’illa de Sardenya, segons explica el National Geographic. El submarí va sortir de Malta a finals de 1942 amb la missió d’apropar-se al port de La Maddalena i atacar els bucs de guerra italians a Trieste i Gorizia. A bord hi viatjaven 71 mariners, les restes dels quals se suposa que encara continuen a l’interior de l’aparell.
El submarí va ser descobert el 22 de maig per Massimo Domenico Bondone, un submarinista de Gènova, que en els últims anys ha localitzat altres vaixells al fons marí. El P311 es troba “gairebé íntegre”, a uns 90 metres de profunditat, segons el National Geographic.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jCSY-7EKwRI[/youtube]
Trobat un submarí de la Segona Guerra Mundial que es va enfonsar amb 71 mariners a bord
Societat
L'aparell britànic ha estat localitzat a prop de les costes de l'illa de Sardenya
ARA A PORTADA
-
Política Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Successos Afectats per l’aiguat al càmping Arc de Berà: «El cotxe ja el puc llençar, veurem qui ho paga» ACN
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
Publicat el
31 de maig de 2016 a
les 09:40
Et pot interessar
-
Societat
Centenars d’antifeixistes planten cara a la manifestació ultra de Save Europe Act a Barcelona
-
Societat
El govern espanyol reforça la vacunació i recondiciona els centres educatius de Ceuta després de la crisi migratòria
-
Societat
Una incidència entre Castelldefels i Garraf afecta l’R2 Sud, l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17
-
Societat
«Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa»
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
