Aquest diumenge a la nit han trobat un cadàver a la línia L2 del metro de Barcelona, segons ha avançat el digital Metrópoli i han confirmat fonts policials a Nació. Els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís que s'havia localitzat el cos sense vida als túnels del metro cap a les deu de la nit.
Concretament, la troballa es va produir entre les estacions de Sant Roc i Artigues-Sant Adrià. La policia catalana ha obert una investigació per esclarir els fets i, de moment, es desconeix si es tracta d'un homicidi o suïcidi.
Hi haurà ampliació.

