Agents de la policia espanyola localitzen un excursionista francès que va desaparèixer a la zona del coll d'Ares, al Pirineu. L'home feia més de vuit hores que havia desaparegut i els agents el van trobar a Camprodon (Ripollès) amb diverses ferides a les extremitats però en bon estat de salut.
Tot va començar quan els seus dos companys van avisar que havien perdut de vista al seu amic a uns policies que es trobaven fent controls a la frontera amb motiu de la reunió informal dels caps d'estat i de govern de la UE. Aleshores, la policia espanyola va activar el protocol per a persones desaparegudes i van avisar el servei d'emergències del 112. A més, també es van mobilitzar els Bombers i les autoritats franceses.
Els companys del desaparegut van explicar que es tractava d'un home d'uns 40 anys, que portava barba, una gorra negra i uns pantalons curts. A més, van informar que no portava telèfon mòbil ni tampoc roba d'abrigar. Els policies van decidir intensificar la recerca per les baixes temperatures de la zona, sobretot quan cau la nit.
Una patrulla que estava fent la recerca pels voltants de la carreta C-38 va localitzar un home a prop de la carretera que coincidia amb les característiques del desaparegut. L'home estava a uns 16 quilòmetres de la zona on s'havia perdut i estava desorientat. Els policies van comprovar que efectivament era l'home que s'havia perdut i que havia decidit caminar a través de la muntanya per intentar trobar algú que l'ajudés.
[plantillavirals]
Troben un excursionista desaparegut durant vuit hores al coll d'Ares
L'home tenia diverses ferides a les extremitats del cos, però es trobava en bon estat de salut
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
Publicat el 10 d’octubre de 2023 a les 10:36
Et pot interessar
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona
-
Societat Niubó garanteix que el Govern defensarà el català a les aules