Un home va assaltar la matinada de dissabte una dona quan aparcava el seu vehicle al parc de Rocafonda, a Mataró. Segons han explicat els Mossos d'Esquadra, l'agressor es va ficar dins el cotxe i va començar a magrejar-la. La dona, però, va aconseguir escapar i va fugir corrents. En aquest moment, l'home va aprofitar que s'havia quedat sol dins el cotxe, encara en marxa, i va fugir del lloc amb el vehicle de la víctima.
A hores d'ara, els Mossos d'Esquadra ja han recuperat el cotxe i continuen treballant en la recerca de l'agressor. El PP de Mataró, que just el dia abans havia alertat de la situació d'inseguretat en aquesta zona de la ciutat, exigeix una "resposta proporcionada" en forma de dispositius especials de seguretat. Els populars diuen que si no s'activen mesures aquest mateix cap de setmana, ells mateixos sortiran a "passejar i vigilar el barri durant la matinada".
Un home agredeix sexualment una dona a Mataró i li acaba robant el cotxe
Els Mossos d'Esquadra han recuperat el vehicle de la víctima i treballen en la recerca de l'agressor
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 14 de gener de 2019 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó