La Guàrdia Urbana de Figueres ha denunciat penalment una conductora per circular beguda i accidentar-se contra un fanal. Els fets han passat al carrer Joan Matas, a tocar de la ronda sud de la capital de l'Alt Empordà.
Quan els agents han arribat al lloc del succés, han fet la prova d'alcoholèmia a la dona que ha donat positiu. La taxa superava el màxim de 0,60 mg/l i, per això, els agents l'han denunciat penalment. Per culpa del xoc, el fanal ha caigut i caldrà reparar-lo durant els propers dies. Els agents han ordenat portar el cotxe de la dona al dipòsit municipal.
Una conductora beguda xoca contra un fanal i el fa caure a Figueres
La Guàrdia Urbana l'ha denunciada penalment per superar el màxim permès
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa defensa que la condonació del deute és un «acte de justícia» a favor de «l'interès general» Redacció
-
Dolors Montserrat acusa Illa de «trair» els valors europeus per reunir-se amb Puigdemont Pep Martí i Vallverdú
-
Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 24 d’abril de 2021 a les 08:45
Et pot interessar
-
Societat El metro de Barcelona obre dues «estacions fantasma»: quan i com s'hi podrà entrar?
-
Societat Els centres comercials on més s'incompleix la retolació en català
-
Societat Detenen un home que es disfressava per cometre agressions sexuals a Gavà
-
Societat El temps de divendres 5 de setembre: treva a l'espera de noves pluges
-
Societat Nou de cada deu persones creuen que el català és un mecanisme d'ascensor social
-
Societat Detectar el càncer de pulmó en les fases inicials augmenta fins a un 80% la supervivència