Una futbolista denuncia insults masclistes en un partit a Igualada: «Que la posin a escombrar»

La jugadora de Sant Cugat Laura Sesé assegura que els comentaris provenien del cos tècnic de l'equip de l'Anoia

Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 11:35
La futbolista del Sant Cugat FC, Laura Sesé, ha denunciat haver rebut "intolerables i vergonyosos" insults masclistes durant el partit d'aquest diumenge del grup 1 de Preferent al camp les Comes contra el Club de Futbol Igualada
 

A través de les xarxes socials, la jugadora de Sant Cugat assegura que, després de partir una lesió al turmell durant el matx, un membre de l'equip tècnic del conjunt de l'Anoia va esbitzar: "Si no sap jugar a això, que la posin a escombrar". Sesé ha lamentat que, a dia d'avui, encara es "permeti" fer aquesta mena de comentaris masclistes. 

Des del compte oficial de l'equip igualadí han afirmat que estan estudiant les imatges per "prendre les mesures que es creguin necessàries"; tot i que asseguren que "cap integrant del cos tècnic ha fet el comentari referit anteriorment". L'entrenador rival Víctor Torrijos també ho ha negat contundentment.

 


Per la seva banda, l'alcaldessa de Sant Cugat Mireia Ingla ha volgut traslladar el seu suport a Sesé mentre retreu que "és lamentable que als camps encara haguem d'escoltar segons quins comentaris". La republicana també ha felicitat la futbolista per la seva victòria al partit.