[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DOHea6CEBOo[/youtube]
Un bòlid ha estat caçat aquest matinada per l'Observatori Astronòmic les Gavarres, situat al Santuari dels Àngels de Girona. Segons informen des de l'estació, el meteor ha estat vist a les 00.16 i s'ha desplaçat en sentit descendent (orientat al N-E) obre la constel·lació de Cefeu durant 5 segons.
Tal i com expliquen, aquests estels fugàços o bòlids tan intensos són relativament freqüents en els nostres cels, però cal tenir una estació de detecció que cobreixi tot el cel nocturn per poder enregistrar-los.
ARA A PORTADA
-
-
-
Illa defensa que la condonació del deute és un «acte de justícia» a favor de «l'interès general» Redacció
-
Dolors Montserrat acusa Illa de «trair» els valors europeus per reunir-se amb Puigdemont Pep Martí i Vallverdú
-
Una regidora del PP a Sant Adrià de Besòs acumula despeses indegudes d'àpats i benzina a càrrec de l’ajuntament Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 10 de maig de 2015 a les 10:26
Et pot interessar
-
Societat El metro de Barcelona obre dues «estacions fantasma»: quan i com s'hi podrà entrar?
-
Societat Els centres comercials on més s'incompleix la retolació en català
-
Societat Detenen un home que es disfressava per cometre agressions sexuals a Gavà
-
Societat El temps de divendres 5 de setembre: treva a l'espera de noves pluges
-
Societat Nou de cada deu persones creuen que el català és un mecanisme d'ascensor social
-
Societat Detectar el càncer de pulmó en les fases inicials augmenta fins a un 80% la supervivència