[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=130FQpyEmCo[/youtube]
L'actriu i guionista Leticia Dolera és l'encarregada del pregó de la Mercè 2018. Dolera, que és barcelonina, és una de les actrius del panorama estatal que ha abanderat amb més força el compromís i la defensa de la igualtat entre homes i dones i ha reclamat públicament en repetides ocasions la necessitat de combatre la violència de gènere.
En la seva presentació com a pregonera, Dolera va confessar sentir-se "molt emocionada i il·lusionada" pel "repte" de ser-ho. "Que vinguin moltes més alcaldies femenines i que les dones deixem de ser pioneres", ha reclamat.
VÃDEO EN DIRECTE El pregó de la Mercè 2018 a càrrec de Leticia Dolera
La barcelonina és una de les actrius del panorama estatal que més ha abanderat el compromís de la igualtat entre homes i dones
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de setembre de 2018 a les 16:35
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 26 d'agost: adeu a la pluja (de moment)
-
Societat El carrer Valladolid guanya el concurs de guarnits de Sants amb l'homenatge a Jules Verne
-
Societat Denuncien que Seat exclou el català de les visites guiades a la planta de Martorell
-
Societat Un grup de ball català es proclama subcampió de la Mundial de hip-hop a Arizona
-
Societat La Catalunya Nord demana més autonomia i més català a l'escola
-
Societat L'oferta de cursos públics de català arriba per primera vegada a les 40.000 places en un trimestre