[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4pM2WinAN9E[/youtube]
Amb el lema "Ens aturem per canviar-ho tot", Catalunya es prepara per la vaga feminista del 8 de març, que compta amb el suport de més de 150 col·lectius feministes, i més de 550 associacions i partits polítics. Les opinadores de NacióDigital Laura Pinyol, Ruth Gumbau, Gina Driéguez i Bel Olid expliquen en aquest vídeo per què faran vaga el divendres.
Les articulistes del diari, que d'aquí a divendres acostaran als lectors recomanacions de llibres, sèries i pel·lícules de contingut feminista, exposen en el vídeo que s'adjunta en aquesta informació els motius per secundar l'aturada del 8-M.
VÃDEO Opinadores de NacióDigital expliquen per què faran la vaga feminista el 8-M
Laura Pinyol, Bel Olid, Ruth Gumbau i Gina Driéguez detallen els motius pels quals secundaran l'aturada d'aquest divendres
Ara a portada
Publicat el 06 de març de 2019 a les 16:05
Et pot interessar
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món
-
Societat El temps d'aquest dijous 24 d'abril: es manté l'ambient assolellat
-
Societat Multes de fins a 250 euros per fer servir el mòbil amb volum al transport públic de Portugal