Ahir al vespre un meteorit va travessar Catalunya i es va poder veure a Reus i Tortosa i també en d'altres punts com Barcelona, Terrassa o Girona, tal com molta gent ha informat des de Twitter. Es va poder veure de cap a cap del Principat.
Faltaven pocs minuts per dos quarts de vuit del vespre i segons alguns testimonis el bòlid va creuar el cel de nord a est. Feia una forta llum entre blanca i verdosa. Just ahir al migdia també se'n va poder veure un altre, també de colors molt vius, sobre Altafulla. Durant el dia la NASA va reportar unes 28 boles de foc. Una d'elles va ser la d'ahir al vespre que es va veure en diversos punts del territori.
Font vídeo: Bòlid del dia 10 de febrer de 2015, a les 19:22 hora oficial, captat per Josep Maria Petit Prats, astrònom d'Astrogirona.
Alguns tuits de persones que l'han vist:
#meteorit vist a reus a les 19:22h espectacular
— Albert Moreno Llort (@ALBERTMLL78CAT) February 10, 2015
Fa 10 minuts hem vist creuar pel cel de #Terrassa un #meteorit direcció oest-est! Impressionant!
— Glòria Vilà (@gloriavilaf) February 10, 2015
Fa 4-5 minuts acabem de veure un meteorit des de Tortosa, direcció nord.
— Marc Puigdomènech Ù† (@mpuigdomenech) February 10, 2015
Acabo de veure #bòlid cel d'#Altafulla (15:07h) Com un #estel fugaç però molt brillant i de colors. (No he tingut temps foto) @AlfredRPico
— Josep Suñé (@pepsunye) February 10, 2015