El Jutjat d'Instrucció número 42 de Madrid ha acordat, com a mesura cautelar, prohibir circular el polèmic autobús d'HazteOír amb lemes contra els transsexuals. Així ho indica el jutjat en un ofici amb data d'ahir, després que aquest rebés l'escrit de la Fiscalia sol·licitant aquesta mesura cautelar. Contra la resolució es pot interposar recurs.
A l'escrit, es decreta la prohibició de circular ja que s'entén que el seu missatge “no es limita a exposar” l'ideari del col·lectiu, sinó que s'adreça a persones amb una orientació sexual “diferent” per lesionar la seva “dignitat”.
L'Ajuntament de Madrid ja va procedir a la immobilització del mencionat autobús, que circulava amb el missatge: “Els nens tenen penis. Les nenes tenen vulva. Que no t'enganyin”. HatzeOir tenia previst dur la campanya a Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat i Sant Cugat del Vallès aquest divendres i dissabte.
Un jutge prohibeix circular el polèmic autobús amb missatges contra els transsexuals
Societat
HazteOir tenia previst arribar amb el vehicle a Catalunya aquesta setmana
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
02 de març de 2017 a
les 09:08
Et pot interessar
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Brussel·les dona suport a Espanya: «La resposta europea ha de ser decidida, ràpida i unitària»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
