Una explosió en un pis d'estudiants del barri de Montilivi a Girona ha causat un ferit lleu per inhalació de fum. L'afectat és un home d'uns 50 anys i veí de l'edifici a qui els serveis d'emergència s'han emportat a l'hospital Josep Trueta de Girona. L'explosió s'ha produït a quarts de cinc de la tarda d'aquest divendres per causes que encara s'estan investigant. En el moment dels fets els tres estudiants que resideixen a l'habitatge no hi eren.
La deflagració ha destrossat un dels dos pisos de la segona planta de l'edifici del carrer Punta del Pi de Girona i ha deixat molt malmès el del costat. Els Bombers han apagat les flames amb rapidesa però el succés obligarà a reallotjar els tres estudiants i el veí que ha estat atès. Fins a la zona també s'han desplaçat quatre tècnics de Gas Natural per intentar esbrinar les causes de l'explosió.
Una explosió en un pis d'estudiants de Girona causa un ferit lleu per inhalació de fum
La deflagració ha causat danys importants en dos habitatges del carrer Punta del Pi, fet que obligarà a reallotjar quatre persones durant uns dies
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de setembre de 2016 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
