Riner celebrarà aquest diumenge, dia 22 de març, el Dia de la Gent Gran, jornada que començarà a les 12.45 h amb la presentació del projecte Lazarus de rellotges intel·ligents per a l’envelliment actiu i una vida autònoma, continuarà amb un dinar de germanor i un homenatge a les persones de més edat del municipi i finalitzarà amb la projecció d’una selecció de fotografies antigues del municipi.
El projecte Lazarus, desenvolupat per les empreses lleidatanes Group Saltó i Silikon Group, consisteix en grans rellotges intel·ligents de protecció per a persones grans i amb necessitats especials que viuen al món rural i que contribueixen a reforçar la seva autonomia, l’envelliment actiu i la qualitat de vida. El sistema ofereix cobertura més enllà del domicili i es basa en un model pioner de cures connectades amb el suport actiu de les famílies i els serveis socials locals.
La jornada és gratuïta i és oberta a totes les persones majors de 65 anys empadronades al municipi, prèvia inscripció a l’Ajuntament de Riner.
