La festa major de Gironella, que es va celebrar del 14 al 19 d'agost, ha estat "un èxit de participació" segons ha declarat Sílvia Giner, regidora de participació ciutadana, comunicació i TIC. Giner destaca que els actes amb més assistència van ser els de nit, com per exemple el Festival de Dansa Folklòrica de dissabte o els concerts de La Principal de la Bisbal i l'orquesta Montgrins, diumenge i dilluns.
La pluja va fer acte de presència divendres a la nit, cosa que va fer que la Proclamació de la Pubilla i l'Hereu comencés una hora més tard. Tot i això, Giner celebra que finalment es va poder fer a la Pl. de la Vila, "tal i com estava previst". La Festa Major Jove va ser la més afectada per la pluja, que va obligar a anular els concerts de divendres a la nit. Dissabte el temps va acompanyar i es van realitzar els concerts previstos.
L'Ajuntament fa una "bona valoració" de la festa major d'enguany i agraeix "l'assistència dels gironellencs i gironellenques així com les persones que ens han visitat de la comarca i de les comarques veïnes".
El poble de Gironella es bolca en la festa major
Des de l'ajuntament asseguren que ha estat un «èxit de participació»
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2014 a les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura
La memòria del barri, a través de fotografies: Berga busca imatges de Santa Eulàlia
-
Cultura
Del món a Sant Francesc: una exposició reuneix una cinquantena d'obres i projectes de Slim Safont
-
Cultura
El Fòrum 10 de Puig-reig debatrà sobre l'ús de la intel·ligència artificial en la comunicació
-
Cultura
Som el que mengem (debat entre el cuc d'una castanya i el cuc d'un rovelló)
-
Cultura
Roser Comas descobreix el passat inèdit de Bagà en una nova publicació historiogràfica sobre la vila
-
Cultura
El Departament de Cultura destina 140.000 euros a la restauració urgent de l'església de Cal Pons
