Els Castellers de Berga tornen a les actuacions aquest cap de setmana, ho faran però, fora de Catalunya, al País Basc. Els de la camisa blau marí, marxen de viatge fins a Bilbao, on esperen descarregar les seves construccions.
Segons ha informat la colla castellera a través de les xarxes socials, actuaran a la plaça Arriaga de Bilbao el proper diumenge, al voltant de les 12.30 del migdia. Durant la jornada, els de Berga estaran acompanyats per la Colla de Bastoners del Montserratí, d'Esparreguera i gaudiran d'un dinar i diversos actes. Els castellers han animat als berguedans i seguidors a fer-los una visita en aquesta actuació especial.
A més, la colla ja escalfa motors per encarar les properes actuacions. La primera després del viatge serà a Ripollet, el 26 d'agost amb els Castellers de Sabadell.
Els Castellers de Berga actuaran a Bilbao aquest cap de setmana
La colla torna als assajos per encarar les properes actuacions
ARA A PORTADA
-
-
-
Així és la Canal Roja, la ruta d'accés al Pedraforca on ha mort un excursionista Natàlia Pinyol | Marc Orts i Cussó
-
Com era la fàbrica Asland? El MNACTEC treu a la llum 70 fotografies inèdites del gegant del ciment Redacció
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
16 d’agost de 2017 a
les 18:26
Actualitzat el
16 d’agost de 2017 a les
18:33
Et pot interessar
-
Cultura
L'Esbart Cadí celebra 75 anys de dansa, cultura i poble
-
Cultura
Els berguedans Trinxats, candidats al premi millor artista revelació dels Enderrock
-
Cultura
Berga rememora l'entrada de les tropes franquistes de la ciutat amb una desena d'activitats
-
Cultura
Els Castellers de Berga renoven la junta directiva i tècnica
-
Cultura
Gironella impulsa una nova Setmana de la Memòria Històrica amb una desena d'activitats
-
Cultura
El Teatre Municipal de Berga aixecarà el teló amb 13 espectacles la primera meitat del 2026
