Era el 7 de juliol de 2012 que els Castellers de Berga estrenaven la camisa blava a la plaça de Sant Pere. Aquest dissabte, 10 anys després, tornen al mateix lloc per celebrar la dècada d'història amb una diada a les 6 de la tarda. Després, s'ha organitzat un sopar i festa amb música al Cinema Catalunya.
En aquell bateig del 2012 hi van descarregar el 4 de 6, el 3 de 6 i el 4 de 6 amb agulla, acompanyats de les colles padrines Castellers de Sabadell i Castellers de Solsona. Deu anys després, la història continua. Aquest dissabte, els Castellers de Sabadell hi tornaran a ser, juntament amb la Colla Castellera de Cerdanya.
L'actuació d'aquest dissabte no serà l’última abans de vacances, ja que el 16 de juliol, la colla de Berga organitza la diada castellera dels Països Catalans amb motiu de la diada del Pi de les Tres Branques, a Castellar del Riu.
Els Castellers de Berga celebren una diada amb motiu dels seus 10 anys d'història
L'actuació serà aquest dissabte a les 6 de la tarda a la plaça de Sant Pere, amb les colles de Sabadell i la Cerdanya
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2022 a les 11:50
Actualitzat el 09 de juliol de 2022 a les 11:58
Et pot interessar
-
Cultura Barraques de Patum 2025: consulta el programa de concerts
-
Cultura Els Castellers de Berga amenitzen l'espera patumaire amb andròmines, escalada i la Diada dels Quatre Fuets
-
Cultura El talent local dona vida al Concert de Patum de 2025
-
Cultura Iris Hinojosa i Gerard Vilardaga reflexionen sobre la paternitat a «Punt i seguit»
-
Cultura La Mama de Roma
-
Cultura Berga dona la benvinguda a les noves peces de la Patum Infantil