El Pessebre Vivent de la Pobla de Lillet celebrarà, aquest proper 6 de gener, la seva segona jornada, fent revifar l'esperit nadalenc d'aquest municipi de l'Alt Berguedà. Aquest any, amb més de 20 edicions a l'esquena, es preveu un gran nombre d'escenes, seguint la tònica dels últims anys, quan es van incorporar més quadres a la masia de Cal Xeró, i amb pronòstic similar al de la passada edició, s'unes 800 persones al llarg dels dies representació.
D'aquesta manera, l'Agrupació Teatral Amics del Romea ha programat dos dies de màgia, amb un pessebre vivent caracteritzat per un ambient únic i una curada ambientació i il·luminació, que traslladarà els visitants a una època passada, tot mostrant alguns dels oficis antics que, llavors, es realitzaven, també, a la Pobla de Lillet. Enguany, per altra banda, s'ha decidit allargar el Pessebre fins el dia de reis, amb l'objectiu d'aprofitar el cap de setmana i oferir una nova oferta turística i nadalenca a la zona.
En aquest Pessebre Vivent, doncs, que ja es va poder veure el passat 25 de desembre, també obrirà les portes aquest 6 de gener a partir de les 19.00 hores, amb la participació d'un centenar de persones, que s'aniran repartint en escenes pel centre històric de la vila, tals com el carrer de l'Església, la callisa que puja fins a Cal Xeró, el carrer Verger o la plaça de l'Església. A més, al final del circuit tots els visitants podran gaudir d'una torrada i menjar calent per fer passar el fred.
Prop d'un centenar de persones ompliran el barri vell de la Pobla de Lillet en el Pessebre Vivent
S'esperen unes 800 visitants, un nombre similar al de l'any passat
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2017 a les 11:40
Actualitzat el 05 de gener de 2017 a les 11:53
Et pot interessar
-
Cultura «Morir de set vora la font», de Tomàs Arias: la vulnerabilitat davant l'amor
-
Cultura Puig-reig convida la ciutadania a escollir la cançó del Nou Ball de Nans
-
Cultura Comencen al Berguedà les gravacions d'un film que parla sobre els trastorns alimentaris en joves
-
Cultura El FeMAP clou l'edició del 2025 amb un increment d'assistents
-
Cultura Descobrir el passat industrial del Llobregat, a partir de la seva arquitectura
-
Cultura L'home amb més sort del món (Capítol 2)