La Cambra de Comerç de Barcelona impulsarà, a través de l’Agència de Desenvolupament del Berguedà, el projecte Incyde, que busca fomentar i reivindicar la figura del jove empresari, retenint el talent a la comarca. Amb aquest objectiu, el projecte prepara una acció formativa d’introducció a la creació i gestió empresarial, perquè els joves puguin crear els seus propis negocis i generar autoocupació.
La formació durarà unes 30 hores i es durà a terme els dilluns, dimecres i dijous de les 9.00 del matí a les 14.00 hores, del 12 al 22 de desembre. En aquesta es fomentaran les oportunitats d’ocupació dels joves al territori, desenvolupant idees de negoci a través de la gamificació. Aquesta metodologia permet motivar, implicar i transmetre els continguts a l’alumnat mitjançant jocs i dinàmiques participatives.
La Cambra de Comerç i la Fundació Incyde reivindiquen la figura del jove empresari al Berguedà
Economia
L'objectiu és que els joves puguin crear els seus propis negocis i generar autoocupació
ARA A PORTADA
-
Successos El risc extrem d'incendi obliga a tancar els aparcaments i prohibir el bany a la riera de Merlès Agència Catalana de Notícies
-
Societat El Berguedà impulsa una càtedra per «potenciar el desenvolupament del territori» Eloi Martí
-
Societat L'Hospital de Berga llança un projecte per a la rehabilitació a casa amb vídeos i exercicis guiats Redacció
-
-
Cultura El Festival TIFA torna a Borredà amb tres dies de teatre, música i tallers per a tota la família Redacció
Publicat el
24 de novembre de 2016 a
les 14:20
Et pot interessar
-
Economia
Firhàbitat reuneix vora 70 expositors i ofereix activitats per a tots els públics
-
Economia
Pirineu Viu rebutja l'ampliació de la C-16 perquè «promou el model d'especulació»
-
Economia
El Govern aposta per una fórmula publicoprivada per transformar la C-16 entre Berga i Bagà
-
Economia
La patronal del Berguedà es mulla per la central de la Baells: «És una oportunitat estratègica»
-
Economia
Els empresaris reclamen al Govern que desencalli el polígon d'Olvan
-
Economia
Primera Fira de la Formació i l’Ocupació del Berguedà: tot el que has de saber
