ERC del Berguedà encara les municipals amb nova campanya i portaveu

Els republicans engega la campanya 'Vull ser lliure, vull un nou país' per avançar cap a la independència

Publicat el 22 d’octubre de 2014 a les 11:17
Actualitzat el 22 d’octubre de 2014 a les 11:38

Local d'ERC a Berga Foto: Pere Gendrau


Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) del Berguedà ha donat dos passos importants per consolidar la seva presència a la comarca i arrancar regidors a la capital. Amb vistes a les properes eleccions municipals del maig del 2015, el partit republicà ha escollit Eduard Coronado com a nou responsable de comunicació i persona d'atenció als mitjans; per altra banda, ha engegat una nova campanya per avançar cap a la independència anomenada 'Vull ser lliure, vull un nou país'

Segons han informat, aquesta campanya vol transmetre que la independència és "l'eina" que ha de permetre a la ciutadania construir la República catalana. En aquest sentit, també s'han mostrat convençuts que el proper 9 de novembre els catalans "votaran i decidiran" i, per això, ERC també dóna un "suport clar" a la campanya 'Ara és l'hora' organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana. 

Amb aquest full de ruta clar, els republicans afirmen que organitzaran xerrades, conferències i trobades per fer conèixer aquest missatge, plantejar dubtes i resoldre preocupacions. La primera serà aquest mateix dijous a les 18.00 hores al Casal de la Gent Gran de Berga, on es presentarà la campanya 'Vull ser lliure. Vull un país nou' i el doctor Jaume Giménez impartirà una xerrada sobre independència i salut. 

En totes aquestes activitats, ERC recorda que Impuls pel Berguedà i les Joventuts d'Esquerra Republicana del Berguedà (JERC) hi col·laboren "activament".