La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Berga ha lamentat aquest dimecres en un comunicat l’agressió perpetuada al Pi de les Tres Branques la matinada de dimarts. Així mateix, ha vinculat l’atac a l’arbre centenari amb l’ambient de “confrontació directa” que s’està vivint amb l’Estat espanyol.
Per a la CUP, es tracta de l’ “enèsim atac espanyolista” contra els símbols de l’independentisme i de la unitat dels Països Catalans, i dir que és una “simple bretolada” és “mentir deliberadament”. També ha indicat que l’esquerra independentista del Berguedà no caurà en cap “provocació espanyolista”, sinó que es refermarà en la seva lluita.
La CUP ha celebrat la fermesa de la societat catalana en la condemna dels atacs als símbols nacionals, i ha anunciat que s’adherirà als actes que s’organitzin en pro de la restitució del Pi de les Tres Branques.
“Podran serrar les branques que vulguin, però les arrels sobreviuran sempre als seus il·lusos enterradors”, ha conclòs.
La CUP de Berga vincula l’atac al Pi amb l’ambient de confrontació
Política
Creu que qualificar l’agressió de “simple bretolada” és “mentir deliberadament”
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2014 a
les 13:33
Et pot interessar
-
Política
Casal Panxo carrega contra el «feixisme» després que Aliança Catalana s'hagi instal·lat al seu antic local
-
Política
Ball de seus a Berga amb una venjança i una provocació d'Aliança a la CUP
-
Política
L'alcalde de Berga, Ivan Sànchez, de baixa per una afectació cardíaca
-
Política CUP i ERC pacten amb el PSC per desencallar els pressupostos de Berga
-
Política
La Patum xiula Sílvia Orriols: «Fora feixistes de la Patum»
-
Política
Sílvia Orriols confirma la regidora Judit Vinyes com a candidata d'Aliança a Berga
