L'ANC supera «amb escreix» les 1.000 persones al concert de dissabte

L'Assemblea berguedana assegura que s'han complert tots els objectius

Publicat el 29 de juny de 2015 a les 21:47
Actualitzat el 29 de juny de 2015 a les 21:54

Concert de Brams Foto: ANC


L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) del Berguedà afirma haver superat “amb escreix” les expectatives del macroacte que es va organitzar aquest dissabte 27 de juny per recordar que les properes eleccions previstes plebiscitàries tindran lloc d'aquí a 90 dies. Segons ha explicat la secretaria de l'Assemblea comarcal a NacióBerguedà, Alba Juez, durant tot el dia els actes van estar replets de gent, amb més de 160 persones al dinar i superant les 1.500 durant el concert. 

“La gent va participar activament”, ha afegit, amb la implicació dels gegants de la comarca i els Castellers de Berga durant el matí, i un potent acte polític a càrrec de la vicepresidenta de l'entitat, Rosa Alentorn, i l'alcalde de Gironella, David Font. De cara a la tarda, la forta calor va convertir el 'Mulla't per la independència' en un acte enormement desitjat, tant per a grans com petits, i els parlaments de Núria Camps, Carles Solà i Jaume Marfany van ser una “carregada de piles brutal”, ha precisat. 

 

Mulla't per la independència Foto: ANC

De cara a la nit, amb l'actuació de Grapat, DesTemps, Kódul, Brams i Antídot, més de 1.500 persones van passar per la zona esportiva de Gironella, quan les previsions de l'organització rondaven les 1.000. A més, ha destacat que “ningú va escatimar” i que tothom va estar al 100%. A nivell organitzatiu, ha posat en valor la “unitat” de tota la gent que col·laborava a la barra, així com que la nit es va esdevenir sense incidents. 

“La sensació ha estat molt bona, entre les territorials ha estat fantàstica, i la col·laboració també”, ha assegurat, tot afirmant que l'ANC del Berguedà ja torna a treballar per una nova sorpresa. Tal i com ja va anunciar, l'Assemblea buscarà el milió de visites amb un videoclip gravat a tots els municipis de la comarca. Un audiovisual “ple de sorpreses” i amb la implicació de diversos col·lectius. 
 

Dinar amb més de 150 persones Foto: ANC