El 9-N és una incògnita sense paral·lelisme possible. Per això Nació Digital ha preparat un dispositiu especial orientat al seguiment minut a minut de la jornada. Totes les edicions comarcals del grup faran un seguiment al detall del que passi al llarg del territori, amb especial atenció a la participació ciutadana i, naturalment, a qualsevol incidència que pugui tenir rellevància informativa.
En total, el diari digital líder en català mobilitzarà 45 professionals –periodistes, fotògrafs, especialistes en xarxes socials, editors, dissenyadors i articulistes- que cobriran des de la informació de proximitat fins a la repercussió internacional d'una jornada que marcarà el futur immediat del país.
En el cas de NacióBerguedà l'especial començarà aquest dissabte al vespre i tindrà com a element principal un minut a minut tant al web com a Twitter i Facebook. L'obertura dels col·legis, les possibles dades de participació parcials, les incidències al llarg de la jornada, el tancament de la jornada i els resultats provisionals a mesura que es vagin recomptant formaran part del seguiment.
Però volem que aquest desplegament es vegi complementat, des de tots els racons del país, pels lectors de Nació Digital. Per això hem habilitat les adreces de participació, on vehicularem les aportacions que ens arribin en qualsevol format. WhattsApp (telèfon 648 030 795) i Twitter (@NacioBergueda i @naciodigital).
NacióDigital aproxima el 9-N al territori
Uns 45 professionals, entre els quals els de NacióBerguedà, es desplegaran per Catalunya per cobrir la consulta minut a minut
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2014 a les 18:34
Actualitzat el 08 de novembre de 2014 a les 18:39
Et pot interessar
-
Política
Manteniment, seguretat i serveis: les línies prioritzades al pressupost de Gironella del 2026
-
Política
Els canvis previstos en la composició del plenari de l'Ajuntament de Berga pel trencament de BeGI
-
Política
Què està passant amb Aliança Catalana a Berga? L'aterratge de Judit Vinyes obre una disputa interna
-
Política
Guanya el sí a Gósol per formar part de Barcelona
-
Política
Lluís Minoves anuncia que assumirà la condició de regidor no adscrit a l'Ajuntament de Berga
-
Política
BeGI pensa com reconfigurar-se per l'aproximació de Judit Vinyes a Aliança Catalana
